Geoblog.pl    rwn    Podróże    Na azjatyckim szlaku    Tuż przed wylotem...

Tuż przed wylotem...

Polska, Kraków

Aż trudno uwierzyć, że długo wyczekiwana i przygotowywana podróż po Azji zaczyna się już za 4 dni.. Wprawdzie byliśmy już w Indiach, Nepalu i Chinach, ale naszym marzeniem była podróż po najdalszym azjatyckim zakątku z krajami jak Wietnam, Kambodża czy Malezja. Właściwie miało być na dłużej, no ale nie narzekamy, bo prawie 7 tygodni urlopu pod rząd to też niezła gratka;) Tym razem w naszą podróż zabieramy naszą malutką, niespełna trzyletnią córeczkę Nacię. Mimo, że w swoim krótkim życiu była już z nami w kilku miejscach jak np.Kreta, Czarnogóra, Teneryfa i Gran Canaria, czy Alpy Austriackie (wszystkie objazdówki, z minimalnym "leżakowaniem"), to ta podróż będzie dla nas największym wyzwaniem, zwłaszcza w związku z ryzykiem chorób "po-komarowych". No ale jesteśmy zabezpieczeni i zakładamy, że nie będzie przykrych niespodzianek. Narazie sprostaliśmy zadaniu spakowania 3 osób do 2 plecaków i zdobyciu wizy do Wietnamu niemalże na ostatnią chwilę;)). Kończymy właśnie ostatnie przygotowania (i leczymy uporczywy kaszelek), żeby w dniu wylotu wszystko było zapięte na ostatni guzik. Nasza trasa to ok. 2 tygodnie po Wietnamie, później kilka dni w Kambodży, następnie przelot do Singapuru, Malezji i na koniec ok. 2 tygodnie w Tajlandii. To są plany, a jak wyjdzie zobaczymy! Trzymajcie kciuki i dajcie znać, jeśli macie jakieś dobre rady;)

Dorota
Dorota - 2015-01-20 13:12
Powodzenia:))miłego zwiedzania:))pozdrawiam i całuje:))Dorota

Marta Cz. :)
Marta Cz. :) - 2015-01-23 11:27
Hej Wioluś! Trzymam kciuki i z ciekawościa będę tu zaglądac! Wysłałam Ci króciutkiego maila, jesli będziesz mogła otworzyc. :) Buziaki wielkie i POWODZENIA w realizacji planów!!!!

Kasia :)
Kasia :) - 2015-02-23 19:44
Violu a propo rad to w Bangkoku można zamówić sobie szycie na miarę które jest w błyskawicznym tempie :)
Polecam TEŻ FANTASTYCZNE MASARZE TWARZY ..przez Tajki podróże uliczkami Bangkoku i podziwianie różnorodności kultur oraz targów ulicznych